Všeobecné obchodní podmínky

objednávka    

Způsob objednání

Závazná telefonická (605 274 831 nebo 315 783 362), faxová (315 783 362) nebo e-mailová (info@adega.cz) objednávka s příslušně dohodnutým způsobem odběru a platebními podmínkami.
Samozřejmostí je nezávazná telefonická konzultace.

0bjednávka by měla obsahovat tyto údaje
  • druh dveří (výplň, způsob otevírání)
  • materiál (povrchová úprava)
  • rozměr (výška x šířka)
  • další požadované úpravy (šikmá strana, více příček, atd.)
  • způsob odběru.

Dodací lhůty

Dveře 15 pracovních dnů (dveře s peddigovým výpletem 20 pracovních dnů).
Uvedené lhůty platí při odběru v sídle firmy ADEGA, při zasílání sběrnou službou se dodací lhůta prodlužuje
o 2 dny.

Cena

Jelikož naše výrobky jsou vysoce specifické a převážně vyráběné na míru dle přání zákazníka, tak i cena je vysoce individuální a přizpůsobená konkrétním požadavkům zákazníka.

Platební podmínky

Pro nové odběratele 50% záloha při objednání, doplatek při odběru.
Pro stálé odběratele řešeno individuálně.

Doprava

Zhotovené dveře je možno odebrat osobně nebo zaslat sběrnou službou na zadanou adresu. V případě zaslání sběrnou službou hradí náklady dopravy odběratel (fakturuje přímo dopravce) a k ceně dveří bude dopočítáno balné v rozsahu cca 200 - 600,- Kč dle velikosti a hmotnosti zásilky. Dveře jsou zabaleny do nevratného obalu z deskového materiálu (dřevotříska, sololit apod.).
V případě větších či pravidelných odběrů lze dopravu sjednat individuálně.

Záruční podmínky

Záruka je poskytována dle obchodního zákoníku na dobu 2 let a vztahuje se na funkčnost a jakost dveří, nikoliv na opotřebení běžným používáním.

Reklamace výrobku

Případné reklamace budou řešeny v zákonem stanovené lhůtě. Prokázané a oprávněné vady se naše firma zavazuje bezplatně opravit.

Za vadu nelze považovat barevné změny dřeva či barvy způsobené UV zářením, mechanické poškození či poškození dveří umístěním do nevhodného prostředí (vysoká vzdušná vlhkost, přímý dopad povětrnostních podmínek apod.). Taktéž si vyhrazujeme právo, odmítnout odpovědnost za dveře, které zákazník požaduje vyrobit v rozporu z běžnou konstrukcí dveří.

V případě zaslání dveří sběrnou službou, výrobce doporučuje vyjmout je po převzetí neprodleně z obalu a zkontrolovat jejich kvalitu. Při pozdější reklamaci mechanického poškození např. škrábanců či poškozených hran, není výrobce povinen reklamaci uznat. Při porušení obalu je nutno reklamovat přímo u dopravce.

Upozornění

Vzhledem k použití přírodních materiálů je nutno respektovat jeho kresbu, jakost a barevný odstín. Při výběru materiálu pro výrobu rámů dveří jsou použity kvalitní dýhy a řezivo. Při kombinaci spolu s deskovými výplněmi, které jsou nakupovány od jiných dodavatelů, však může dojít i u stejného druhu dřeviny k částečnému rozdílu v kresbě a jeho odstínu. Toto nelze úplně eliminovat a je nutno brát zřetel na použité přírodní materiály.

home |  o firmě |  kontakty |  výrobky |  obch. pod. |  tech. inf. |  reference |  zastoupení |  fotogalerie |  dotaz
©ADEGA s.r.o. 2003       vytvořil: © Tom